Synapse X İndir – Full 2020

151


Synapse X Full indir,kod düzenleme programı ile Roblox gibi oyunlara hile yapmanıza imkan sağlar,Synapse X meraklıları için eklenmiş olup,kullanımını videodaki gibi yapıp kullanabilirsiniz,Synapse X sınırsız kullanım imkanı,sunanan çeşit import araçlarla dahildir,program kurulumsuz,indirerek tam sürüm kullanın. merak eediyorsanız videoda nasıl kullanılır,görerek uygulayarak,sizlerde hile mod yapın.



Alternatif İndirme linkleri için TIKLA

Yorumunuz ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

151 Yorumlar
  1. SYNAPSE X VERİN diyor

    synapse x değil bu 1 level hile wearedevs dll yi değiştirirmisiniz birde serverside script ler çalışmıyor

  2. saANe diyor

    ya bu hile kendi levelinde değilki 1 levelde bu wearedevs apisi var bende sandım gerçeğinin cracki çünkü burda genellikle gerçek hallerinin cracki paylaşılıyor :((

  3. DAYI GÜNCELLE ŞU EXPLOİTİ diyor

    olm bir güncelleme yapın couldn’t download latest version diyo güncelleme yapın

    1. -Vale- diyor

      bakalım

      1. DAYI GÜNCELLE ŞU EXPLOİTİ diyor

        artık şu güncellemeyi yapın 2 aydır yapmıyorsunuz

  4. Batuhan diyor

    Tıkladığımda açılmadan yok oluyo

    1. -Vale- diyor

      video bakın

  5. Ahmet Anıl diyor

    güncelleme yap ”couldn’t donwload latest version (en son (roblox güncellendiği için olmuyuyor çünkü synapse x güncel değil) versiyonu indiremedim) diyor artık şu synapseyi güncelleyin ben hep buradan indiriyodum şimdi o hatayı veriyor lütfen güncellermsiniz?

  6. efe diyor

    güncelleme lütfen

  7. Melih diyor

    hep tıklayıp duruyorum hep bir siteye atıyo yardım edin

    1. -Vale- diyor

      TIKLA Yazan linkten indirin

  8. YoldaşKurt diyor

    eyvallah sapıkların içinden geçiyorum

  9. SSSS diyor

    ya indirmiyo habire bi siteye atıyo yardım edin olm çıldıracam

    1. -Vale- diyor

      TIKLA YAZAN linkten indirin

  10. Ahmet Anıl diyor

    abi çok teşekkür ederim robloxun iççinden geçiyom 😀

  11. cahit diyor

    ya ben indirdim roblox pizza ıcın koduda yazdım olmadı nerde hata yapıyorum lütfen yardımcı olun

  12. Abi yardımmmm diyor

    Abi İNJECT FAİLED DİYOR LÜTFEN YARDIM ET X.X

    1. -Vale- diyor

      indiremediniz mi

  13. Peyami diyor

    eski versiyon hatası veriyor

  14. Peyami diyor

    abi şifre 12345 yazıyoyurum yanlşış diyor

    1. -Vale- diyor

      programindir.cafe yazarmısın

  15. anan diyor

    Çalışıyormu?

  16. StyleRPC diyor

    abi şu weardevs api dllyi kaldırın başka dll koyun

  17. barış diyor

    exe ilemi iniyor ?

    1. -Vale- diyor

      TIKLA Yazan linkten indirin evet

  18. MURAT diyor

    ABI SIFRE ISTIYOR

    1. -Vale- diyor

      şifre 12345

  19. Oktay diyor

    we are devsden daha iyi bir api ile yaparmısınız lütfen

  20. your mom diyor

    XINPUT1_4.dll eksik diyor attach lamaya çalışırken ?

    1. -Vale- diyor

      dll indirip kurulduğu klasöre atın

  21. Patlıcan diyor

    açıyorum hiç bişey olmuyor sonrada uyguluma yok oluyor ne yapmalıyım ?

  22. Batuhan diyor

    Dowlanda basıyorum yüklenmiyor ama başka başka siteler geliyor

    1. -Vale- diyor

      TIKLA Linkine basınız

  23. kardan adam diyor

    abi hata veriyo weare devs yardımcı olursan sevinirim

    1. -Vale- diyor

      video göre kurun

  24. Programindir Delisi diyor

    Abi WeAreDevs.api dll hatası var!

    1. -Vale- diyor

      dll silinmişse antivirus karrantina bakın

  25. Programindir Delisi diyor

    Abi bunda virüs varmıdır tam cevap lazım çünkü yukardakileri anlamadım :C

    1. -Vale- diyor

      temiz

  26. pro diyor

    ya sürekli notepad++ indiriyor indirme linklerine tıklayıncada winrar için para istiyor

    1. -Vale- diyor

      TIKLA linklinden indirin

  27. sago diyor

    virüs yok dimi

    1. -Vale- diyor

      yorumları okuyun

  28. Playizm diyor

    çalıştırdım hiç birşey açılmadı

  29. pro diyor

    sürekli notepad++ yı indiriyor ne yapmalıyım

    1. -Vale- diyor

      kırmızı TIKLA Yazısına basınız

  30. dodo diyor

    abi oyun sürekli crash veriyor napıcam

    1. -Vale- diyor

      çözüm önerdim

  31. efe diyor

    abi oyun sürekli crash veriyor napıcam onu

    1. -Vale- diyor

      driverlerin güncell mi?

  32. Umut Özer diyor

    occamy.CD5 diyor. internette araştırdığıma göre truva atı kimlik bilgileri vb çalınıyormuş. Cevabınız nedir?

    1. -Vale- diyor

      umut netten son sürümler denemeyin,

  33. Kullanıcı diyor

    windows 8 de çalışıyormu

    1. -Vale- diyor

      muhtemelen evet

  34. Yasin diyor

    Hocam yeni sürüme güncellermisiniz

    1. -Vale- diyor

      hemen bakalım..

  35. benmalimxd diyor

    api ne?

    wearedev deme lütfen

  36. Louis diyor

    Synape X eski sürüm olduğu için güncel scriptleri çalıştırmıyor yenilermisiniz

    1. -Vale- diyor

      güncellenecek

  37. özgür diyor

    Yeni Sürümünü Güncellermisiniz

    1. -Vale- diyor

      bakıyım.

      1. özgür diyor

        yenisini eklediniz mi ?

        1. -Vale- diyor

          şuan yok

  38. escalibur12 diyor

    programindir.cafe veya 12345 parolasını görmüyor !!!!! hatalı olarak kabul ediyor şifre nedir ?

    1. -Vale- diyor

      şifre: programindir.cafe

      1. escalibur12 diyor

        onuda yazdım 12345 ide 2 sinide kabul etmiyor şifre başka birşey ancak ne olduğunu bilmiyorum

        1. -Vale- diyor

          ŞİFRE: programindir.cafe

          Özellikle denedim.

  39. pro diyor

    sürekli para istiyor ne yapmalıyım

    1. -Vale- diyor

      ne için??

      1. pro diyor

        winrar için

  40. Toprak diyor

    Nerden indirebilirim?

    1. -Vale- diyor

      linkler en altta

  41. efe diyor

    abi eski sürüm hatası veriyor

  42. samet diyor

    parola ne

    1. VALE diyor

      şifre 12345

  43. ad diyor

    Program Çok Eski Ve Yeni Birçok Script’i Çalıştırmıyor WeAreDevs Api’sine Bağlı.

    1. VALE diyor

      merhaba bakıyım

  44. enes diyor

    indirme linkleri güncellermisiniz

    1. VALE diyor

      yenilendi.

  45. dark diyor

    hocam içinde crack var diyor

    1. VALE diyor

      kırılmış her yazılım uyarı verir normal

  46. Ayaz Sarcan diyor

    Hocam tools needed backpack diyor ne yapmalıyım?

    1. VALE diyor

      video baktınız mı

  47. Ayaz Sarcan diyor

    Hocam Tools needed backpacks diyor ne yapmalıyım?

    1. VALE diyor

      video izlermsin

  48. kağan diyor

    video açılmıyor

    1. VALE diyor

      yenilendi

  49. Çınar diyor

    Şu anda synepse x versiyonu eski olduğu için çalışmıyor lütfen güncellermisiniz.

    1. VALE diyor

      aldığınızz hata nedir

  50. BERAT diyor

    açılmıyor açıldığı anda bi anda kapanıyor yardım edin

    1. VALE diyor

      video izlleyin

      1. BERAT diyor

        video kullanılmıyor

        1. VALE diyor

          yeniliyorum

  51. Kaan bacın diyor

    teşekürler

  52. Caner diyor

    Kurulum Ve Nasıl kullanıcağımızı gösteren bi video varmı çünkü yukardaki video bozukta

    1. VALE diyor

      evet sundum

  53. Taha diyor

    uygulama durduruldu diyor tıkladığımda ayrıca kurulum videosunu izleyemiyorum

    1. VALE diyor

      şuan_?

  54. Kaan diyor

    bağlantı koptu diyor

    1. VALE diyor

      indiremediniz mi

  55. cihan diyor

    ben kuramadım yardım edermisiniz

    1. VALE diyor

      video eklendi.

  56. ömer diyor

    lütfen yardım edin synapse x i indirirken hata veriyo hatada windows bu uygulamada açıcak dosya bulamadı diyor ve tüm linklerden indirmeyi denedim 2. kez ama deişik reklam sitelerine atıyo

    1. VALE diyor

      merhaba ömer drive kullandın mı?

  57. murad diyor

    indirilmedi ağ sorunu diyor ama internetimde sıkıntı yok indirmek için virus programlarını etkisiz hale getirmek mi lazım?

    1. VALE diyor

      idm ile indirin

  58. kemal421x diyor

    Roblox topk3k v5 script ya da dex explorer v3 ekleyebilir misiniz

    1. VALE diyor

      hemen bakalım

      1. kemal421x diyor

        Ya da dex explorer v3 ü boşverin topk3k v5 ve serverside executor eklerseniz süper olur 🙂

        1. VALE diyor

          bakalım hemen

  59. ahmet diyor

    yükledim ama masasdüstünde hatta uygulamalardabile yok lutfen yardım edin

    1. VALE diyor

      hangi link kullandınız ?

  60. Nalan diyor

    Version eski diyor

    1. VALE diyor

      şuan ?

  61. The PSM diyor

    Gerçek Synapse değil gerçek synapse wearedevs mi kullanıyor ????

  62. Batuhan diyor

    Eline sağlık. Devamını bekliyoruz.

  63. efe diyor

    abi şifre soruyomu

    1. VALE diyor

      hayır.

  64. murad diyor

    Lütfen seri cvp verin Synapse X indirdimde başka program iniyo

    1. VALE diyor

      murad alternatif yazan linkleri kullanın

      1. murad diyor

        alternatif link hangi yerde X1 X2 X3? kusura bakmayın yenidimde bu işlerde

        1. VALE diyor

          Synapse X1
          ***********
          Synapse X2
          **********
          Synapse X3

  65. ferhat diyor

    pc crack olarak görüyor ne iş?

    1. VALE diyor

      bu normal kırılmış bu.

  66. burak diyor

    yükleyip kurduğun bi video çekermisin şuanki koyduğunuz video kullanılamıyor ayrıca denedim fakat synapse x kurulmadı bu yüzden rica ediyorum sizleri seviyoruz

    1. VALE diyor

      yeniledik burak.

  67. kadirhan diyor

    çok şey denedim olmadı ama bu oldu
    Çok Teşekkürler

  68. Ali Eren diyor

    X1 X2 X3 Versionların hepsi aynımı yoksa sürümleri değişik mi ?

    1. VALE diyor

      bildiğimiz farklı

  69. sefa diyor

    abi şifre felan istemez deilmi

    1. VALE diyor

      hayır.

  70. Valo diyor diyor

    EEE uygulamayı kurdum ama nasıl açacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz?

    1. VALE diyor

      kullanımı için video bakın

      1. eren diyor

        aga şifre ve kullanıcı adı varmı

        1. VALE diyor

          gerekmez.

          1. TAHA diyor

            aga ltf my restraunt hack script yap veya koy ya

          2. eren diyor

            adopt me para hack varmı

          3. VALE diyor

            deneyin, olmalı

  71. [REDACTED] diyor

    Bu gerçekmi?

    1. VALE diyor

      evet

  72. oguzhan diyor

    aga Allah razı olsun sizden sayennizde hile yaptım çok saolun gerçekten

    1. VALE diyor

      rica ederim

  73. Enes diyor

    güncelleyebilirmiyiz acaba ?

    1. VALE diyor

      çıkmışsa sunalım

  74. _Joker_ diyor

    bana yardımcı olurmusunuz bende uygulama açılmıyor ??

    1. VALE diyor

      tabi, öncelikle kurunca hata aldınız mı.

  75. isimsiz pro diyor

    söylermisin lütfen b azı sitele veriyo ama sorun olduğunda konuşmuyolar lütfen deyin

    1. VALE diyor

      nasıl yani

  76. fener prosu diyor

    abi synapse biliyim exploit olarak roblox da başka kullanıyorum fakat şöyle bir hata var synapse içinde roblox xun bütün oyunların script > Türkçesi kodları var mı lütfen söyleyin ve bazen roblox sa bağlan mıyo bazen bin kez denesek olmuyo bazen o zaman ne olacak roblox xun bütün scritlri içinde olsun ve robloxa bağlanmamayı çözüldüyse indircem lütfen söyleyin

    1. VALE diyor

      deneyin,bu istekti

  77. neverlose diyor

    teşekürrler bro ellerıne sağlık