Sea of Thieves İndir – PC – Son Çıkan DLC

46
Sea of Thieves Full İndir
Sea of Thieves Full İndir

Sea of Thieves Full indir, v2.103.908.2 Çok oyuncu desteğinde aksiyon ve maceranın bir arada olduğu Sea of Thieves PC oyununda yelken açacak, korsan hayatı yaşayacak ve özgürlüğünüz için mücadele edeceksiniz.Sea of Thieves trainer mod kullanma,Seyahat ederek keşifler yapacak, ticarete atılacak, görevleri tamamlamaya çalışacak ve unutulmaz hikayelere öncülük edeceksiniz.Sea of Thieves coop oynanan Repack kurulum desteğinde olan bu oyunda bir Korsan Efsanesi yaşamaya hazır mısınız? 10 farklı dil desteği bulunan Sea of Thieves PC oyununu TORRENT üzerinden indirebilirsiniz.Sea of Thieves dark relics,the seabond soul festival of giving, dlcli
Sea of Thieves Türkçe yama henüz bulunmuyor


Nasıl indirilir: Sea of Thieves crack gömülü gelir 2020 updateli direk açıp oynayın.

Sea of Thieves Sistem Gereksinimleri:
İşletim Sistemleri: Windows 10 ve üzeri
İşlemci: Intel Q9450 2.6GHz veya AMD Phenom II X6 3.3 GHz
Bellekram: 4 GB
Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTX 650 veya AMD Radeon 7750
DirectX: 11
hddSabit Disk: 50 GB


Alternatif İndirme linkleri için TIKLA

Yorumunuz ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

46 Yorumlar
  1. Hasan diyor

    Hocam alternatif linkler güncelmi direk indirde değişik bir siteye atıyor link 1i güncellermisinz?

    1. -Vale- diyor

      alternatif linkler kullanın

  2. Eymen diyor

    Başkan ben arkadaşlarla bu akşama online oynamak istiyoruz oynayabilirmiyiz onlin v

    1. -Vale- diyor

      şuan online denenmedi

  3. şehinşah diyor

    kral oyun açılıyor mu boşuna indirmeyeyim diye soruyorum

  4. fikçi tüpret diyor

    online fix çözümü nasıl?

  5. HCA diyor

    oyun güncelmi online giriliyormu ??

    1. -Vale- diyor

      şuan online değil

  6. Kayn diyor

    online. fix hatası nasıl çözülüyo

    1. -Vale- diyor

      onu sildiniz mi

  7. siber oyuncu diyor

    kral oyun acılıyormu şuan güncelmi boşa indirmiyim bi test et acılıyorsa indirim ben zati tek kişilik oynicam online olmasada olur haber bekliyorum kolay gelsin

  8. Enes diyor

    Hocam this made by online.fix.me fln yazısı çıkıyor ve açılmıyor ondan sonra ne yapmalıyım

    1. -Vale- diyor

      online fix için bakalım

  9. Enes diyor

    Oyun güncel mi reis çalışıyor mu hala

    1. -Vale- diyor

      şuan yeni update çıkmadı.

  10. burak diyor

    bende güncel değil hatası veriyo ne yapa bilirim

    1. -Vale- diyor

      bakıyorum

  11. Kuzey diyor

    olur abi

  12. Çağrı diyor

    setup yok ???

    1. VALE diyor

      klasöre girin win64te var

  13. ONUR diyor

    BİN DOSYASI YOK BENDE SETÜP FİX HATASI VERİYO YARDIMM

    1. VALE diyor

      klasörde açınız

  14. Ddnajrn diyor

    Oynuyacak varsa beraber oynuyabiliriz discord ddnajrn#4343

  15. Mali diyor

    indirdim kurdum oyun açılmıyor. Oyunun Kısayol Simgesi pasif halde açılmayan uygulama olarak görünüyor. virus programı kullanmıyorum silinecek birşeyde yok. fakat oyun sıkıntılı çözemedim. Oyunun .exe si D:\Games\Sea of Thieves – Anniversary Edition\Athena\Binaries\UWP64 ilgili dizinde var ama yine de çalışmıyor dll eksiklerini giderdim ama yine de açmıyor hata veriyor

    1. VALE diyor

      merhaba dll hatası için önerim,all runtime kurun

  16. egemen altın diyor

    merhabalar dosyayı açtım ama içinden setup çıkmadı ne yapabilirim

    1. VALE diyor

      bin klasörüne bakın var

  17. Semih diyor

    Merhaba hocam online oluyor mu ona göre indirmek istiyorum?

    1. VALE diyor

      merhaba şuan oluyor mu bilgim yok

  18. cnk diyor

    slm oyunu guncele diyor nasıl singil oyncaz bunu güncelme şartmı yardımcı olrmsunuz

    1. VALE diyor

      oyunu içten güncellemeyi denermsiniz

  19. qqqqqqasdsadasd diyor

    merhaba ben şimdioyunu indirim başka yerden aynısı burnanın dosyaları felan oyunu nasıl açacam

    1. VALE diyor

      merhaba bu daha güncell

  20. Oğuz diyor

    Oyunu yönetici olarak çalıştırıyorum ancak tepki vermiyor yani oyun açılmıyor yardımcı olurmusunuz?

    1. VALE diyor

      vcredist kurun.. açılır

  21. Semih diyor

    Şu an online oynanıyor mu ve giriyor mu

    1. VALE diyor

      deneyebilirsiniz..

  22. Açılmıyo diyor

    Bozuk Çalışmıyor Fixlenmiş keşke yazsaydınızda hani 45 gb indirmeseydik!

    1. VALE diyor

      yenisi çıkmışsa eklenir,bizden kaynaklı durum değil.

  23. VALE diyor

    oyun güncellendi

  24. YUNUS diyor

    bende de aynı şekilde oyun simgesi pasif ve bende installer dosyasını açmayı denedim cmd komutu tarzı açılıp kapanıyor kısacası oyun hiç bir şekilde açılamadı.

    1. VALE diyor

      hata kodu çıkıyor mu?

  25. Ahmet diyor

    hocam multiplayer girebiliyor muyuz?

    1. VALE diyor

      bildiğimiz oynanıyor.

  26. Bilal Kulyu (Oyun Jakçı) diyor

    indirdim kurdum oyun açılmıyor. Oyunun Kısayol Simgesi pasif halde açılmayan uygulama olarak görünüyor. virus programı kullanmıyorum silinecek birşeyde yok. fakat oyun sıkıntılı çözemedim.

    1. VALE diyor

      oyunu yönetici olarak çalıştırırmısın.