Romantizm Kulübü Mod Apk İndir – Para Hileli v1.0.6500

147

Romantizm Kulübü Mod Apk İndir – Elmas Para Hileli 

Oyundaki amacınız seçtiğiniz karakteri size özgü bir şekilde özelleştirerek aşık olmaktır. Aşık olduğunuz karakter ile birlikte buluşacak, sohbet edecek ve keyif dolu vakitler geçireceksiniz. Yapacağınız romantik buluşmalarla eşinizi seçerek kaderinizi belirleyebileceksiniz. Romantizm Kulübü Apk oyununda kendi hikayenizi oluşturmaya hazır olun. Oyunun MOD Hilesi de mevcuttur.

Romantizm Kulübü Uygulamanın Desteklediği Android Sürümü: 4.1 ve üstü

Aşağıdaki alternatif linklerimiz üzerinden herhangi birine tıklayarak APK dosyasını indirin. Kurma işlemini tamamladıktan sonra oyuna başlayabilirsiniz.




 

Yorumunuz ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

147 Yorumlar
  1. Büşra Olmayan diyor

    Admin aşırı sabırlısın seni tanımak isterim

    1. VALE diyor

      teşekkürler büşra 🙂

      1. Yine benn diyor

        Rica ederim ama çok ciddiyim seni nasıl bulabilirim

        1. VALE diyor

          eksik olmayın.
          ben hep burdayım 🙂

  2. Özge diyor

    Merhaba iPhone’u için de oluyor mu yoksa sadece andoirt için mi

    1. VALE diyor

      merhaba iphone için yok

  3. Gul diyor

    Of ya faceye bağlanmıyor önceki surum de bağlanıyor du hesabı bağlaya bilen var mı

  4. Nehir diyor

    Ben indirdim ama yukarıda hileyi göstermiyor yardımcı olur musunuz?

    1. VALE diyor

      ücretsiz seçim ve reklamsız yeni mod

  5. Busra diyor

    Ne zaman güncellersiniz

    1. VALE diyor

      güncellendi.

  6. Büşra Değilim diyor

    Hileyi istediğimiz zaman kapatabiliyor muyuz

    1. VALE diyor

      açıkçası oynamadım

  7. Büşra diyor

    Cook özür dilerim cook rahatsız ediyorum sizi ama . Oyunu tekrar yltekrar silip yükledim. Ama hep eski sezonlar var hiç yeni bölüm ve yeni sezon eklenmemiş. Kusura bakma.boyle sık boğaz ediyorum. Ama ilgilenirmisin

    1. VALE diyor

      google play baktım sürüm aynı.

  8. Büşra diyor

    Oyunlar güncel değil.bilginiz olsun yeni bölümler eklenmemis

    1. VALE diyor

      ekledik. büşra

  9. Busra diyor

    Uygulama yuklenmiyor düzeltebilir mısınız. Cook teşekkür ederim

    1. VALE diyor

      güncellendi.

  10. Büşra diyor

    Güncelleme ne zaman gelir acaba bilgi verir musunuz

    1. VALE diyor

      güncellendi.

  11. Büşra diyor

    Güncellemek duzeltirnmisin elmaslı.icerikleri secemiyorum hileli degil

    1. VALE diyor

      güncellendi.

      1. Büşra diyor

        Cook özür dileyerek yazıyorum sizi.bunaltmak istemiyorum ama oyunu tekrar yukledigim halde elmaslı içerikleri seçemiyorum mağazaya geçelim mi diyor yardımcı olur musunuz

        1. VALE diyor

          estağfirullah açıkçası oynamadım yeniyi

          1. Busra diyor

            Ilgilenebilir misiniz acaba dün akşamdan beri deniyorum ama olmuyor acaba benim telefonumdan kaynaklimi dedim başka telefondan denedim ida aynısını yaptı

          2. VALE diyor

            bakalım, denetelim busra inan oynamadım.

          3. Büşra diyor

            Oyuna baktıktan sonra bilgi.verirseniz çok sevinirim.

  12. Büşra diyor

    Şuanda hileli sürüm yüklü güncelleme geldiği.zaman silip tekrar mı yüklemem gerek yardımcı olur musunuz

    1. VALE diyor

      Meraba büşra evet,tekrar silmek gerek

  13. Büşra diyor

    Güncelleme ne zaman gelir

    1. VALE diyor

      hemen bakalım

      1. Büşra diyor

        ?

        1. VALE diyor

          buyrun

  14. Yaren diyor

    Hâlâ şu garip random yazıları düzeltmiyorsunuz. Yapamıyorsanız silin şu dosyayı arkadaş. Hayır yani emeğe saygım var fakat uğraşmadığınızı düşünüyorum.

    1. VALE diyor

      🙂 yaren bu bizden kaynaklı değil.

  15. Busra diyor

    Daha önce oynayıp sildigim oyunu şimdi indiremiyorum oyun yüklenmesi diyo yardımcı olur musunuz

    1. VALE diyor

      bunu denediniz mi?

  16. Nisaaaa diyor

    Yeni guncellemesini ne zaman eklersiniz acabaaa ?

    1. VALE diyor

      eklendi

  17. Büşra diyor

    Güncelleme ne zaman gelir

    1. VALE diyor

      eklendi, büşra

  18. Rey Skywalker diyor

    Şuanda yeni güncelleme geldi en yakın zamanda gelirse seviniriz çalışmâlarınız için teşekkür ederiz ellerinize sağlık kolay gelsin

    1. VALE diyor

      hemen eklendi.

  19. Azra diyor

    Elmaslı seçeneklerin bozuk olması sorun olmuyor, o seçenekleri seçip YouTube üzerindeki gameplay videoları üzerinden neler olduğunu görebiliyorsunuz. Ayrıca Elmaslı seçeneğin sonucu bittiği anda yazılar normale dönüyor. Yani Elmaslı seçeneği seçip metni ilerletip olanlara YouTube dan bakın.

  20. Eylül diyor

    Yeni güncelleme ne zaman

    1. VALE diyor

      bu son çıkan. eylül

  21. Merve diyor

    Yazılar düzeltilsin lütfen

  22. Rana diyor

    iyi günler son güncellemeyi indirdim ama hile konsolu çıkmıyor bunu nasıl halledebilirim

    1. VALE diyor

      merhaba oynayanlar yazacaklardır

  23. İrem diyor

    Güncelleme ne zaman gelicek acaba? Şimdiden teşekkür ederim

    1. VALE diyor

      irem güncellendi.

      1. Sude diyor

        Bende güncelleme işareti çıkmıyo oyuna giriyo direkt gelişme aşamasında diyo hala me yapmam lazım

        1. VALE diyor

          bunu indirdiniz mi?

          1. Sude diyor

            Evet indirdim

  24. İLKER diyor

    Abuk subuk yazılar hala çıkıyormu kardeşim

  25. Nur diyor

    Elmasli seceneklere bastiktan sonraki diyaloglar okunmuyor saçma harf ve rakamlar yazıyor lütfen düzeltilsin

    1. Esra diyor

      Düzeltemiyolarmış

    2. =( diyor

      Şu yazıları düzelttikten sonra haber verme şansınız var mı?

      1. VALE diyor

        tabi.

      2. selin diyor

        Şu saçma sapan yazıları düzeltir misiniz? Yeni yükledim hevesim kaçtı valla 😀

        1. VALE diyor

          bakıyorum 🙂

  26. Ali diyor

    Elmaslı kısmı seçtiğimiz zaman abuk sabuk yazılar çıkma sorununu giderdinizmi ona göre indiricem cevap verirseniz çok sevinirim

    1. VALE diyor

      ali hala aynı.

  27. Ece diyor

    Telefonuma nasıl yükleyebilirim 8 plus

    1. VALE diyor

      verdiğimiz linklerden telefonunuza indirin, ve yükle basın,kurulacaktır

  28. Hilal diyor

    Merhaba, öncelikle uygulama için teşekkür ediyorum. Ama bir sorun var elmas ile seçtiğim konuşmalar karışık semboller ile çıkıyor karşıma ve okumadıktan sonra oynamanın pek anlamı kalmıyor. Bunu düzeltmenin bir yolu var mı acaba ?

    1. VALE diyor

      merhaba sık güncellenmekte düzelirse eklerim

  29. Betül diyor

    Arkadaşlar oyun yapımcıların hileye karşı önlem almışlar yani hiç bir şekil de duzeltilemez sacma sapan yorumlar da bulunmayin yapımcılar hile kullananları banliyorlar açıklama yapmışlar kendi hesapların dan normal oynayın elmas biriktirmek için de her 1.30 saat 2 elmas veriyor gündelik giriş yaparsınız günleriniz ve elmas sayiniz artıyor sayiliyor düzenli gireseniz binlerce elmasınız olur bir de hikayeler 1 ve 2 ay sonra geliyor saten elmas kolay biriktirirsiniz benim 2189 elmasım var hepsi de emek harcadım biriktirmek için bütün hikayeleri elmaslı oynuyorum ben den bukadar

    1. rara diyor

      bana 1.30 saat geçse bile vermiyor bölüm sonuna alabiliyorum. . . neden

  30. Rümeysa diyor

    Elmaslı yerlerde saçma harfler ve sayılar çıkıyor, düzeltir misiniz?

    1. VALE diyor

      güncelledim.

  31. Güliz diyor

    Merhaba oyuna girdiğimde lütfen uygulama mağazasından güncelleme yapın gibi bişey söylüyo play storeye giriyorum güncelleme işareti çıkmıyo ne yapmam lazım lütfen en kısa sürede cevaplayın

    1. VALE diyor

      oyunu güncelledim

  32. Sude diyor

    Güncelleme ne zaman gelicek acaba

    1. VALE diyor

      sundum.

  33. Yağmur diyor

    Merhabalar oyun güncellendi bugün. Günceller misiniz?

    1. VALE diyor

      merhaba ekliyorum birazdan

  34. Esra diyor

    Elmaslı yerlerdeki sıkıntılar gitmedi ama en azımdan çay sayısını arttırın ya hemen bitiyo

    1. Pelin diyor

      Bazı oyunlar var oynadıkça sıkılıyor sunuz ama bu öyle değil teşekkürler admin işinizi çok iyi yapıyor sunuz size çok ama çok çok teşekkür ediyorum

  35. Esra diyor

    Ya lütfen yorumumu silmeden cevap verin elmaslı yerlerdeki sıkıntıyı gidercekmisiniz

    1. VALE diyor

      esra yorum silmedik,onaylanması gerek.
      güncellendikçe eklioruz

      1. Pelin diyor

        Karşı tarafın yüzü gözükmüyor yazılar ekrandan taşmış yarisi yok acaba bir bakarmisiniz tekrardan oyun için teşekkürler ama bir baksanız çok iyi olur

  36. Seu diyor

    Ya hocam lütfen şu elmaslı yerlerdeki sıkıntıyı geçirin oyun oynanmıyoki öylede ya

  37. Sude diyor

    Hileyi nasıl çalıştırıyoruz acaba benim hala saçma yazılar çıkıyo

  38. Berk diyor

    Ulan küfür etmemek kendimi zor tutuyorum şu yorumumu silmede konuşalım insan gibi

    1. VALE diyor

      edep sınırını aşmayın.

  39. Berk diyor

    teşekürler oyun efsane

  40. Esra diyor

    Bide yorumları siliyosunuz yapamıyorsanız yapamadık diyin

    1. VALE diyor

      sakin olun lütfen. çözüm sunduk

      1. Esra diyor

        Elmaslı yerlerden sonra garip yazılar çıkıyomu hala acaba

        1. Esra diyor

          Hâlâ saçma yazılar varsa hilenin anlamı kalmaz çünki

          1. Esra diyor

            Pardon cevaplıcakmısiniz acaba

          2. Sleen diyor

            Hâlâ devam ediyor hiç bir düzeltme yapmamışlar

  41. Pelin diyor

    Hocam oyun çok iyi teşekkür ederim ama herkesin dediği gibi elmaslı yerlerden sıkıntı var bide gunceleme geliyor mu bunlara tüm bölümlerin yükleme aşamasında bildirim gelecek diyor

    1. VALE diyor

      oyunu güncelledim pelin.

      1. Pelin diyor

        Ben oyunu beğendim ve sizin ugrşmaniz çok iyi birşey başka bir yerde bulunmuyor bu oyun ve zaman ayırıp herkese sordukları soru aynı biliyorum bende dahil ama teşekkürler sağolun

        1. VALE diyor

          teşekkürler pelin.

  42. sude diyor

    “BbkcndkNjdbKvdjjJbxkdKNNKbhBıhJG#8837” sizce burda ne yazıyor… çok anlamlı dimi oyun önlem aldıysa hile bi işe yaramıyo demektir

    1. VALE diyor

      sık güncelliyoruz

  43. Esra diyor

    Oyunu güncelledik demissiniz ama benim hala saçma yazılar gitmedi elmaslı kısımlardan sonra ne yapmam lazım

    1. Esra diyor

      teşekkürler

  44. sude diyor

    șimdi tekrar indirdim ama hala saçma yazılar var nasıl düzeltecegiz

    1. Büşra diyor

      Oyunun bütün bölümlerini bitirdim tuhaf yazıların çıkmadı beni rahatsız etmiyor ama google play den oyunun güncellenmesini göremiyorum yeni bölümleri nasıl guncelliycem yardımcı olurmusunuz

  45. Seu diyor

    Hocam şu elmaslı yerlerden sonra abuk subuk yazılar çıkıyo onları düzeltirmisiniz herkes bundan şıkayeyçi zaten düzeltirseniz seviniriz

    1. Seu diyor

      Ne zaman cevap vericen

      1. VALE diyor

        cevaplandı

    2. VALE diyor

      oyunu çok güncelledik

      1. Seu diyor

        Benim hala elmaslı yerlerden sonra garip yazılar çıkıyo

  46. İrem diyor

    Elmaslı kısımlardan sonra garip garip yazılar çıkıyo onu düzelticekmisiniz yaaa düzelticekseniz ne zaman düzelticeksiniz

    1. VALE diyor

      irem bunu yeniledik.

  47. Berk diyor

    Ya yeter ya şu elmaslı yerleŕde olan anlamsız yazıları kaldırın zahmet olmazsa ne oynadığımı anlamadım

    1. VALE diyor

      berk bizlik durum değil,modlamada oluyor

    2. Gülsüm diyor

      Onların elinde değil ki oyun hileye karşı böyle bir önlem almış

  48. Eda diyor

    Elmaslı kısımlardan sonra anlamsız harfler çıkıyo ve elmaslı yeri seçmemin hiç bi anlamı kalmıyo düzelticekmisiniz bunu lütfen kısa zamanda düzeltin

    1. VALE diyor

      eda modlayan,kişiler yeni sürüm eklenecek

      1. Eda diyor

        1 haftaya yüklenirmi acaba ona göre silicemde oyunu

        1. VALE diyor

          yüklendi.

  49. Esra diyor

    Yeni güncellemede de sorun devam ediyor lütfen şu elmaslı seçimlerde diyaloğun bozulması kısmını onarın artık.

  50. Ekin diyor

    Farkli yazilar cikiyor ne zaman duzenlenecek bu

    1. VALE diyor

      nasıl farklı ekin

      1. Ahmed diyor

        Oyunda cay hiylesi varmi?

  51. Yasmin diyor

    Ya hala aynı elmas kullanınca abuk subuk yazılar çıkıyo öyle de oynanılmıyor 🙁

    1. VALE diyor

      düzeltilecek bu modlayan kişilerden kaynaklı

      1. Yasmine diyor

        Elmasla alijan yerler hep garip yazili oliyor duzeltilicek mi bu ..?

        1. VALE diyor

          Merhaba evet

  52. Contra Volta diyor

    oyun efsane tavsiyedir

  53. Es diyor

    Neden düzeltmiyorsunuz bu hatayı ya!

    1. VALE diyor

      cevapladım

  54. Shay diyor

    Bölüm açılırken reklam gösterme kısmında yüzde 0 da kalıyor

    1. -Vale- diyor

      güncellendim

  55. Arda Yusuf diyor

    Hatalr düzeldi ama 2.bölümde yüzde 0 da kalıyor

  56. Lana diyor

    Yeni sürümü indirdim ama bu sefer de oyunlar açmıyor. Bi kaç dafa oyunu silib indirdim

    1. -Vale- diyor

      oyun güncelledik.

      1. Oyuunçu diyor

        Elmaslı cevaplarda anlamsız harfler çıkıyor

    2. Sebile diyor

      Elmaslı diyalogların sorununu 3 aydır güncelledik Diyorsunuz. SORUN aynı olmasına rağmen, sorun çözülmüş gibi cevaplar veriyorsunuz… tamam olmuyorsa sorun duzeltilmedi deyin, bizde indirmeyelim..
      milleti kandırarak kazanç sağlamak
      Siz önce kendinizi güncelleyin..

  57. Arda Yusuf diyor

    Server bağlantısı başarısız.internete bağlı olduğunuza emin olun diye bağlantı hatası veriyor

    1. -Vale- diyor

      yenisi sorunsuz eklendi

  58. Arda Yusuf diyor

    Server hatası veriyor

    1. -Vale- diyor

      yeni sürüm eklendi,

  59. Lana diyor

    Güncelleme yapamıyorum yani yok. Bi de elmaslı seçimleri yapıldığı zaman sözler yerine qarip yazılar çıkıyor

    1. -Vale- diyor

      oyunun yeni sürümü eklendi

  60. Anonim diyor

    Telefonda sözlü seçimlerde dönüyor oyun oynanaysmiyorum

    1. -Vale- diyor

      vediği hata nedir.

    2. Esra diyor

      Oyunun bütün sezon ve bölümlerinde elmaslı seçimlerden sonra konuşma hatalı rakamlar karmaşık harfler çıkıyor hikayeyi sürekli kaçırıyorum elmas hilesi için indirdim böyle olacağını bilsem elmaslarımı kendim biriktirip hikayeyi anlayarak oynamayı tercih ederdim 🙁

      1. Esra diyor

        Neden bir cevap vermiyorsunuz veya bir düzeltme yapmıyor sunuz?

        1. VALE diyor

          esra merhaba oyunu yeniledik.