Red Dead Redemption 2 İndir – PC – Türkçe Full DLC

Red Dead Redemption 2 İndir - Full

168
Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 Full indir Ultimate Edition DLC’li HD Grafikli Vahşi batı’da kovboylu aksiyon macera Red Dead Redemption 2 PC,Rdr 2 indir 2019 Yılı Yeni çıkan serinin 2. oyunu ve şimdilik son oyunu olan güzel gelişmiş grafiklere sahip aksiyon ve macera türlerini içeren bir oyundur ücretsiz olarak

ultimate pack bütün, tüm dlc’lerin dahil olduğu sürümü indireceksiniz ve Vahşi batı’da Gerçek etkileşimli açık dünya’da hem hikayeyi tamamlayacak hem’de özgürce gezip dolaşabileceksiniz bir birin’den güzel silahlar ve yüzlerce çeşit karakter listesi ile geniş içeriği ile saatlerce oynayabileceğiniz güzel hikayesi olan bir oyundur

Rdr 2 oyun’da farklı kamera açıları mevcuttur FPS Birinci kişi yani ilk göz’den ve 3rd Person 3. Kişi yani uzaktanda kontrol edebileceğimiz geniş kamera açıları bulunuyor Rockstar Games Yapımı popüler ve hit olan bu oyunu direkt indirebilirsiniz

Not: Oyun REPACK Kırıldı, DİREK İndirin ve setup ile kurun sorunsuzdur


Red_Dead_Redemption_2_Minimum_En_Düşük_PC_Sistem Gereksinimleri:
  • işletim sistemi: Windowsun 7 SP 1-8-8.1-10 Sürümleri
  • işlemci: intel core i5-2500K_AMD FX-6300 ve üst
  • Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTX 770_AMD Radeon R9 280
  • Video Bellek: Ram 2ve 3 GB
  • Sistem Bellek: 8 GB Ram
  • Oyunun Boyutu: 112 GB



Red Dead Redemption 2 Link1 indir
***
Red Dead Redemption 2 Link2 indir
***
Red Dead Redemption 2 Link3 indir


NOT: Oyundan atma veya tepki vermiyosa FİX2 CRK indir Uygulayın denendi sorunsuz


(şifre: vale)


PART1PART2PART3PART4PART5PART6PART7


Alternatif2: PART1PART2 PART3PART4PART5PART6PART7


TORRENT İNDİR


Torrent2 indir:
Normal repacksız


Türkçe yama İndir – LINK 1

Türkçe yama İndir – LINK 2


NOT: Oyun kırıldı bol link eklendi. tümü aynı
şifre: programindir.cafe


Yorumunuz ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

168 Yorumlar
  1. Kerem diyor

    Oyunu indiricem yorumlara baktım kararsız kaldım herhangi bir sıkıntı yok değil mi oyunda, save sıkıntısı falan var demişsiniz şuan nasıl?

    1. VALE diyor

      dodi repack kurun

  2. Batuhan diyor

    Online girebiliyoruzmu şuan ve önümüzdeki ay online mod ayrı olarak satilicakmis o zaman girebilicekmiyiz 2 sorumada cevep verirseniz güzel olur

    1. VALE diyor

      online bence zor

  3. Kadir diyor

    Türkçe yama çalışıyor ama 3 5 sn gosterdikten sonra kayboluyor.İçindeki dosyaları bir yere falan mı atıcaz ben mı yanlıs yapıyorum ?

    1. VALE diyor

      merhaba yama güncellendi

  4. Suleyman diyor

    Adminciğim bu oyun Türkçe yama mı orjinal oyuna uygulayabiliyozmu

    1. VALE diyor

      merhaba yama yapay zeka ile çevrilmiş

  5. rancidpirate diyor

    admin oyunu indirdim yükleme ekranında ram i 3 gb olarak işaretledim ama oyun 10 saatte anca yüzde 392yüklendi 3 gb ı işaretlemezsem 39 saatte biter diyor bu normalmi bunu kısaltmanın bir yolu yokmu 10 saatte daha yüzde 32 çok az değilmi? bu arada sistemim:i5 9300h gtx 1650 8gb ram

    1. VALE diyor

      diskin ssd mi?
      bekleyin kurulur

  6. yuyu diyor

    torrent server açtım 2 saatliğine repacksız sürüme yumulun hızlı iner

  7. phaedrus diyor

    BEN OYUN İNDİRDİM KURULMUS VAZİYETTE İNMİŞ NE YAPACAM SİMDİ ?

    1. VALE diyor

      crack uygulayın yeterli

  8. Cihangir diyor

    admin oyuna giriyorum yükleme ekranında yarısında donuyor

    1. VALE diyor

      donanımınız yeterli mi

  9. emre diyor

    torrnet ındır dedım setup calıstırdım press up to unlock this screen dıyor ama basılcak yer yok guvenlık duvarı alanı hersey dogru bosunamı ındırdım ben ?

    1. VALE diyor

      klavyenin yön tuşuna basıp yükleme geçin

  10. samet diyor

    iyi günler oyunun kurulumu esnasında bi hata alıyorum ve kurulum %43 te kalıyor neyden kaynaklanabilir pc sistem özelliklerim yüksek yeterince alanda var

    1. VALE diyor

      merhaba kurulumda 3gb ram kutucuğunu seçin fitgirl ise yoksa takılır

  11. FK diyor

    Oyun türkçe mi acaba?

    1. VALE diyor

      evet yaması var

  12. batuhan diyor

    rdr2 yi kurup oynadım fakat sonrasında mcaffee diye bir virüs programı indirdim 1 tane riskli dosyayı bulup sildikten sonra oyuna girmeye çalıştığımda emp.dll hatası verdi nasıl düzeltebilirim?

    1. VALE diyor

      geri al deyin,yoksa crack silerse oyun açılmaz

  13. Emirhan diyor

    Merhaba torrenti burdan indiriyordum fakat şimdi chrome bu sayfanın bilgisayara zarar verebileceğini söylüyor ve torrent indirirken de aynı şeyi söyledi napmalıyım 40gb indi iptal etmek istemiyorum

    1. VALE diyor

      merhaba korkmayın temiz, google yaptığımız tema güncellemesi ile bizi kara liste aldı düzeltiliyor şuan

  14. Atilla diyor

    oyunu indirdim… tıklıyorum hiç bir şekilde tepki yok görev yöneticisinden baktığımda arka planda çalışıyor.
    crackfix indirdiğim halde…

    1. VALE diyor

      oyunun exesini güvenlik duvarından engelleyin

  15. batuhan diyor

    116 gb lık torrentten indirdim nasıl kurucağımı bilmiyoum yardım edebilirmisiniz

    1. VALE diyor

      crack klasöre atınız ve oyunu açın

      1. batuhan diyor

        oyunu repacksiz şekile yani 116 gb torrentten indirdim lakin setup dosyası yok herhangi bir dosyaya tıkladığımdada hata veriyor oyunu nasıl kurabilirim lütfen yardım edin

        1. VALE diyor

          crack yapın ve oyuna girin

  16. Atakan Tarımcı diyor

    Oyunu sorunsuz oynuyorum. Fakat ne auto save’i ne de manuel save’i çalıştırabildim. Eziyet oldu baştan gir çık… Save yerini tanımıyor alan yok gösteriyor. Çıldırdım

    1. VALE diyor

      oyunun bir bölümünü inşa ederken save kaydettiniz mi bizde sorunsuz

    2. Kszmer diyor

      Aynı sorunu bende yaşıyorum. Bilgisayarda en az 100 gb boş alan var fakat save yapamıyorum ne autosave ne de manuel save alamıyorum haliyle bu şekilde oyun oynanmaz bu sorunu nasıl çözebiliriz bir yardımcı olursanız çok güzel olur.

      1. VALE diyor

        çözüm kolay settingsten oto save açınız

  17. kral_41 diyor

    nıye oyun kurulmuyor

    1. alparslan diyor

      Oyunu sorunsuz şekilde torrentten indirdim
      Kurulumu başlattım yaklaşık 5-6 saat kadar sürdü tamamlanması
      Bitiminde crack yaptım.
      Sonuç : Admin ellerine sağlık sorunsuz şekilde oynanıyor atma tepme vs. yok.
      Teşekkürler

      1. VALE diyor

        keyifli oyunlar

  18. emir diyor

    %85 de kaldı repacklı setupta nedeni ne olabilir

    1. VALE diyor

      kurulumda 3gb ram kutucuğu seçin yoksa takılır

      1. emir diyor

        Aslında bunu başlıkta belirtseniz daha iyi olur kurulumda sıkıntı yaşamaz insanlar 3 gm ram kutucuğunu seçme olayını

  19. yağız arık diyor

    torentten indirmeyi denedim 0.5 kps de iniyo internette sorun yok

    1. VALE diyor

      şuan nasıl ?

  20. xxx diyor

    torrent repacksız indirdim setup falan yok nası kurucam ?

    1. VALE diyor

      crack yapın ve oyuna girin

  21. yardımsever diyor

    Eğer oyunu repacktan indirdiyseniz 12on7 isimli klasördeki dosyayı oyunun olduğu yere atın çalışır

  22. yağız arık diyor

    partların hepsi aynı bin 1 kurulmuyor

    1. VALE diyor

      1 parttan çıkarıp kurun.

  23. ibrahim diyor

    oyunu indirdim fakat oyun tepki vermiyo fix crackide attım

    1. VALE diyor

      güvenlik duvarından engelleyin ve öyle açınız

  24. Arif diyor

    Admin partlar halinde indirdik fakat nasıl kuracağız detaylı olarak anlatır mısın lütfen

    1. VALE diyor

      1 parta çıkar deyip kurunuz

  25. Oğuz diyor

    Dostum böyle bir hata alıyorum . Nedeni ne olabilir ?

    1. VALE diyor

      eksik ppartı tekrar indirin çözüm olur

  26. okan diyor

    hocam oyun indi. kurdum ve oynuyorum yalnız minimap gözükmüyor. map var ama yollar patikalar ve arazi hiçbir şekilde gözükmüyor. çözümü nedir.

    1. VALE diyor

      okan lütfen fix crack yapın oyun şuan sorunsuz

    2. alparslan diyor

      Ekran çözünürlüğünü ayarlaman gerekli. 2k olarak başlıyor

  27. xx diyor

    merhaba şimdi oyunu indirip oynıya bilicezmi ? kırıldımı emin olmak istedim.

    1. VALE diyor

      merhaba evet

  28. Sefa diyor

    Partlar 200 kb ile iniyor neden ? part 4 e kadar indirdim 2mbit geri kalan 200kbs

    1. VALE diyor

      drive mediafire sundum ondada oluyosa netinii kontrol edin

      1. Sefa diyor

        Partları çıkartırken hata alıyorum. sorun ne olabilir ?

        1. VALE diyor

          eksik inmiş boyutuna bakın

          1. Sefa diyor

            %85 de kaldı 13 saat sürdü buraya gelmek için şimdi tekrar mı kurmam gerekiyor 3gb seçeneği için ?

          2. VALE diyor

            malesef ve mutlak herzaman defender kapalı olsun

  29. yusuf diyor

    oyunu partlar halinde indirdikten sonra kurulumunu nasıl yapacağız bununla ilgili bir video var mı
    malum büyük bi oyun boşa indirip silmek istemiyorum .d

    1. VALE diyor

      1 parttan çıkarın ve setuptan next diyerek kurun 🙂

    2. Ahmet diyor

      bir klasör içinde crack yapıp kurulumsuz oynuyorsunuz.

  30. serhat diyor

    crack fix v2 rar şifre nedir programindir.cafe yazdım olmadı

    1. VALE diyor

      şifre 12345

      1. alparslan diyor

        şifre 12345 değil , programindir.cafe ise hiç değil

        1. VALE diyor

          yeniledim şifre vale

          1. alparslan diyor

            süpersin ellerine sağlık

  31. serhat diyor

    Oyun belli bir yerden sonra atıyor

    1. VALE diyor

      fix yapın bunu belirttik

  32. Tabutçu Faruk diyor

    fix2 crck password yanlış diyo

    1. VALE diyor

      şifre 12345

  33. Hüseyin diyor

    mesajımı niye siliyorsunuz boşuna indirtiniz bana oyunu şifresini biliyosanız atın bilmiyorsanız ben silcem oyunu

    1. VALE diyor

      sakin olun şifre 12345

  34. Hüseyin diyor

    FİX2 CRK şifresi bu değil programindir.cafe
    güncel şifreyi bize paylaşırmısın admin oyun crash veriyor oyunu oynarken görevi sürekli başa sarıyor

    1. Hüseyin diyor

      driverlerim güncel NOT: Oyundan atma veya tepki vermiyosa FİX2 CRK indir Uygulayın denendi sorunsuz

      şifre: programindir.cafe diye yazıyor ya şifre yanlış

    2. VALE diyor

      şifre 12345 dir

  35. Cabba diyor

    Merhaba fix rar şifresi hatalı kontrol eder misiniz?
    Teşekkürler

    1. VALE diyor

      merhaba şifre 12345

  36. peterkoltar diyor

    dostum part1-part2 diye ayırdığın halini indirip rar’dan çıkardım. 44.7 gb’lik dosya çıktı. kurmaya başladım ancak %95’e gelince hata verdi ve yüklenmedi 🙁 ne yapmam lazım?

    1. VALE diyor

      60gb olmalı dikkat edin

  37. doğukan diyor

    crack fix v2 yanlış şifre

    1. VALE diyor

      şifre 12345

  38. Emirhan diyor

    torrent repack sız sürümü indirme hızı yerler de sebebi nedir ve düzelir mi ?

    1. VALE diyor

      110gb çünki.

  39. Deniz diyor

    Oyunu repack torrent üzerinden indirip kurdum. Oyunu açtıktan belirli bir süre sonra crash veriyor. Çözümüyle alakalı bir öneriniz var mı?

    1. VALE diyor

      mutlak driverinizi güncelleyin

  40. DaMaGee diyor

    setup a tıklayınca “please run Red dead redemtion 2 from the rockstar games launcher ” diyor ne yapmam lazım

    1. VALE diyor

      tam kurulmamışsa bu olur

  41. Batuhan diyor

    Drive malesef calismiyor

    1. VALE diyor

      bol link sunduk kullaanınız

  42. serhat diyor

    116 gb lık olan dosyanın içinde crack dosyasıda mevcutmu ona göre indireceğim repackta hata aldım yüklerken

    1. VALE diyor

      içinde var.

  43. Melih Kara diyor

    Hocam part part olanları indirdiğimizde tek bir klasörde birleştirmemiz mi gerekiyor nasıl olacak ?

    1. VALE diyor

      melih ardından 1ci partan çıkarın yeterşili

  44. ismail erdem güzel diyor

    normal 116 gb lık sürümün part hali verilcekmi çünkü repack kurulurken işlemciyi çok zorluyo

    1. VALE diyor

      zor ama yaparız

  45. Vor.hunter diyor

    Repack olmayanin torrentden baska linkleri de eklenecek mi ?

    1. VALE diyor

      hayır 110gb çok

  46. birkay diyor

    partlar repackmı yoksa orjinamı

    1. VALE diyor

      repackta orjinal

  47. selim diyor

    hocam partsız atcakmısın

    1. VALE diyor

      sundum..

  48. Bjm diyor

    Repack olmayan sürüm turbobit link eklermisin admin.please

    1. VALE diyor

      110gb sığmaz

  49. bilal diyor

    repacksız partlı şekilde gelecek mi acaba?

    1. VALE diyor

      100gb zor

  50. mert diyor

    hocam 100kb/s bazen 0 lara iniyor sebebi nedir sadece rdr2 de oluyor

    1. VALE diyor

      şuan link ekliyorum

  51. Erol diyor

    Hocam Racaty Partli olarak koyarsanız çok seviniriz Racaty da hızlı ve sorunsuz iniyor Teşekkürler hocam

    1. VALE diyor

      sunarım

  52. Bdn diyor

    Turbobit link Repack olmayan normal tam sürüm bekliyorum:) Admin sana zahmet.

    1. VALE diyor

      gece linkler hazır:)

  53. can diyor

    drive ekleme şansınız var mı torrent 1.6 kb ile indiriyor

    1. VALE diyor

      can ekliyorum

      1. İsa diyor

        Oyun KB/s ile iniyor 200kb/s zor görüyor düzelirmi acaba

        1. VALE diyor

          yeni link ekliyorum

  54. Berkcan diyor

    Reis 115 gb versiyonunu da eklermisin

    1. VALE diyor

      torrent mi?

      1. Berkcan diyor

        Fitgirl işlemciyi %100 kullandığı için sorun oluyo ısınma vs ek bi kaynak daha olursa çok iyi olur gerçekten ya da başka bir repack r.g mechanics vs. hangisi varsa makbule geçer cidden.

        1. VALE diyor

          sunayım

  55. VALE diyor

    not: oyun kırılmıştır keyifli oyunlar

    1. Anıl diyor

      hocam torrent indirmiyor çok yavaş internetimle alakalı değil çok talep var diye mi nedir?
      tüm sitelerde aynı torrent var zaten

      1. VALE diyor

        partlar yolda

        1. erdem diyor

          bekliyoruz partları harbi çok yavaş

          1. VALE diyor

            bugün ekleneccek

  56. Ömer diyor

    ne zaman çıkacak şu rdr2 nin cracki death stranding çıkıyo bi bu çıkmıyo bu kadarmı zor crackliyenler yapamıyo yada çokttan kırdılar sitlere vermiyolarmı çıksın artık pc ye çıkalı 1 yıl oldu neredeyse

    1. VALE diyor

      müjde kırıldı

      1. GTGTGT-Gökalp diyor

        driveye eklermisin torrent çok yavaş

        1. VALE diyor

          evet

  57. Bilinmez diyor

    artık ne zaman çıkıcak ya 1 yıl oldu neredeyse pc ye çıkalı anladık zor ama hiç bi oyunu böyle cracklemesi zor oyun görmedim death stranding crack i çıkıyor bu niye çıkmıyo bu crackli yenler bu kadar mı zorlandılar yada cracklediler çoktaaan korsan sitelere eklemiyorlar

  58. Fatih diyor

    Selam arkadaşlar, Skidrow-Codex oyunu kırdı ve yayınladı. Üstteki linkten kontrol edip indirebilirsiniz. Keyifli oyunlar!

    1. VALE diyor

      aleykümselam sahte o

  59. samet diyor

    admin ne zaman kırılır 2 yıl geçti bee herhangi bir bilgi var mı

    1. VALE diyor

      inanın bilgi yok

  60. furkan diyor

    admin bir bakar mısın şuna kırılmış galiba

    1. VALE diyor

      kırılmamış.

  61. Mert diyor

    Admin kırıldı mı ?

    1. VALE diyor

      kırılmadı

  62. Caner diyor

    %99.9 da kaldı yardımcı olur musunuz

    1. VALE diyor

      caner seed kullanın.

  63. sreals diyor

    admin ne zaman kırlır sence

    1. VALE diyor

      net bilgi yok.

  64. Tarık diyor

    Beyler Crack Yayınlanmadımı Bilmiyom Ama Elimde Bitane Bu arada oyunu idnirin ve bekleyin kılrmasını çünkü eğer kırlırsa oyunu baştan indirisiniz

    1. VALE diyor

      henüz kırılmadı.

  65. armut11 diyor

    100 gb ohhh ben indirdim sonra yanlışlıkla satın aldım internette dolaşırken of yaa

  66. berat27 diyor

    oyun kırıldı mı

    1. VALE diyor

      şuan yok

  67. seyfi diyor

    teşekkürler

  68. murat diyor

    ya madem bekle kırılsın diyonuz linki vemeyin bekleyin boşuna indirdik 100 gb

    1. VALE diyor

      notu okuyunuz

  69. doruk diyor

    ne zaman kırılcak oyun

    1. VALE diyor

      şuan net birşey yok

  70. Mert diyor

    Abi ne zaman crack yayınlanır ve yayınlandığında oyunu bir daha indirmeye gerek kalmaz değil mi?

    1. VALE diyor

      Bence yıl sonu,malum kaosttayız

  71. Onur diyor

    Dostum 99.99’da kalıyor sebebi nedir yardımcı olabilir misiniz ?

    1. VALE diyor

      Tracker kullanın inecektir

  72. alpercan diyor

    oyun kırıldı mı? 112gb veriyi boşa indirmeyelim?

    1. VALE diyor

      önerimiz bekleyin

  73. hamdi diyor

    torrent le ındırdım ıkı kere yuzde 99.99 da kaldı ındırmıyor gerı kalanı ve sımge ye tıkladın mı luncher den baslat dıye hata verıyor

    1. VALE diyor

      oyun henüz kırılmadı. önerim bekleyin.

  74. Hasan diyor

    reis indirelimde sadece crackmı lazım

    1. -Vale- diyor

      merhsba dost,önerim bekle kırılsın