House Party İndir – PC v1.19.1 – (Türkçe)

House Party Full İndir

33
House Party
House Party

Yetişkinler için geliştirilen House Party Full indir oyununda birbirinden farklı hikayelere sahip olan karakterlerle tanışmaya hazır olun. Daha çok eğlence içerikli olan bu oyunda yepyeni karakterlerle tanışacak, konuşacak, birlikte eğlenceli dakikalar geçirecek ve partilere katılacaksınız. Oyundaki tüm seçimler size aittir. Kararlarınızı istediğiniz şekilde verebilir, karakterinizi yönlendirebilir ve sonuçlarıyla yüzleşebilirsiniz. trainer ve hile yapmak mümkün

House Party Türkçe Yama desteğiyle oyunun mevcut dilini Türkçe diline çevirebilirsiniz. HD görsellere sahip olan bu oyun tek oyuncu desteklidir. Zengin hikaye ve bulmacalarıyla sıkılmadan keyifle oynayabileceksiniz. Güncel sürüm özelliğiyle oyunu indirerek Repack özelliğinde kurulumunu gerçekleştirebilirsiniz.


Kurulum: oyunu zipten çıkarın,ve direk exeden açın,oyun portable türünde.

House Party En Az Sistem Gereksinimleri:
Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 işletim sistemleri+
Intel Pentium G4500 veya AMD FX8350 işlemci+.
8 GB Bellek
2 GB Ekran kartı+
11 DirectX sürüm
5 GB HDD alan
NOT: House Party oyunu her yaşa uygun değildir. Oyun +18 yaş ve üzeri içindir.





Öneri: oyun: ets 2 indir

Alternatif İndirme linkleri için TIKLA

Yorumunuz ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

33 Yorumlar
  1. melehatanne diyor

    admin oyunda sansür var onu kaldırmaya çalışıyorum steama atıyor steamda bişey indirmemizi istiyo ama olmuyo bu sansür sorununu nasıl çözebiliriz hemen yanıt verirsen sevinirim 🙂

    1. -Vale- diyor

      açıkçası oynamadım

      1. melehatanne diyor

        yani oynayamıcaz

        1. -Vale- diyor

          şuan oyun sorunsuz?

          1. melehatanne diyor

            oyun düzeldi teşekkürler 🙂

          2. melehatanne diyor

            sansür için demiştim

          3. -Vale- diyor

            yeni sürüme bakalım

          4. melehatanne diyor

            yeni sürüme bakalım demişsiniz nasıl yani anlamadım

          5. -Vale- diyor

            çıkmamış henüz

  2. emre diyor

    sansürü bir türlü kaldıramadım steam sayfasına atıyor

  3. Mehmet Ali diyor

    admin 0.19 sürümünü indirdim sorunsuz şekilde ama oyunda sansür var kapatılmıyor kapatma bölümünde dlc indirilmedi yazıyor tıklayınca steam sayfasına yönlendiriyor. Çözebilirsen süper olur sansür olayını

  4. Melih diyor

    exe açınca steame bağlanıp oyun kapanıyo

    1. -Vale- diyor

      crack yapın

  5. hacı diyor

    admin başlıkta 0.19.1 sürüm diyor indirdiğide 0.18.1 çıktı. düzeltirmisiniz sürümü güncellermisiniz

    1. -Vale- diyor

      yeni indirin

  6. Haci diyor

    Admin güncelkeme geldi 0.19 ayükseltebilirmisiniz.

    1. -Vale- diyor

      eklendi.

  7. brk diyor

    admin türkçe yama nasıl yapılıyor

    1. VALE diyor

      yama kurun.

  8. cenk diyor

    admin oyun şuan yükleyip türkçe yama yapip oyanayabiliyormuyoz bi kaç sitede sikinti yaşadim çün
    kü.

    1. VALE diyor

      şuan uyumsuz

  9. babacan diyor

    aga uyumlu tr yama ne zaman gelir , oyun içinde hiç bir şeyler etkileşime geçemiyorum

    1. VALE diyor

      kontrol edeyim

  10. sait diyor

    torrent linki yokmu

    1. VALE diyor

      şuan yok

  11. Hakan diyor

    Oyun içinde karakterlerle etkileşime giremiyorum. Konuşa basıyorum bir şey olmuyor. Hiçbir şey ile etkileşim sağlayamıyorum.

    1. VALE diyor

      yama yaptınız mı.

      1. Hakan diyor

        Evet türkçe yama kurdum.

        1. VALE diyor

          yama uyumsuz

  12. S2İMLE100LEŞ diyor

    sansürsüzmü acaba

    1. VALE diyor

      evet.

  13. Ali diyor

    Sürümü 1.17.3 e yükseltebilirmisiniz.Teşekkürler

    1. VALE diyor

      eklendi.