Cuphead İndir – PC Türkçe (V1.2.4 – DLC)

Cuphead Full İndir

24
cuphead

Tek ve çok oyuncu desteği bulunan, çizgi film oyunlarından biri olan ve eşsiz uyumlu müziğiyle çocukların keyiflendiren bir bilgisayar oyunudur. 1930’lu yıllarında yani mazinin çizgi film karakterlerini konu alan Cuphead oyunu geleneksel el ile çizilmiş bir animasyon oyunu olarak 2017 yılında bizlerle buluşmuştur. Yerel eşli oynama özelliğiyle sürükleyici ve komedi dolu dakikalar geçirmeye hazır olun.

Cuphead PC oyunu etkileyici görsellerle donatılmış, yüksek performanslı orjinal ses kalitesine sahip ve özenle hazırlanmıştır. Oyunda birbirinden güçlü karakterler, kendilerine özgü yetenekler ve sırlarla dolu bir macera vardır. Amacınız şeytana olan borcunuzu geri ödemek ve gizli sırları aydınlatarak açığa çıkarmaktır. Cuphead veya Mugman karakterinden birini seçin ister tek başınıza isterseniz de arkadaşınızla birlikte eşsiz bir maceraya katılabilirsiniz.

Cuphead Türkçe Yama ile de oyunun kendine özgü olan menü ayarlarını (başlat, ayarlar, çıkış), oyun içi bildirimleri, istatistik puan verilerini, klavye komutlarını, hikaye metinlerini, karakterlerin düşünce ve konuşma diyaloglarını 100% Türkçe diline çevirerek rahatlıkla oynayabileceksiniz. Ayrıca Cuphead Crack da içermektedir.

Cuphead En Az Sistem Gereksinimleri:
Windows 7 / 8 / 10 işletim sistemleri
Intel Core 2 Duo E8400 veya AMD Athlon 64 X2 6000 İşlemci+
3 GB Bellek
NVIDA GeForce 9600 GT veya AMD Radeon HD 3870 Ekran kartı+
11 directx sürüm
3,61 GB HDD alan







Alternatif İndirme linkleri için TIKLA

Yorumunuz ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

24 Yorumlar
  1. ismails giller diyor

    oyundan atıyor

    1. -Vale- diyor

      driverinizi güncelletin

  2. enes suna diyor

    nasıl indiricem

    1. -Vale- diyor

      TIKLA Yazan linkten indirin

  3. Emir diyor

    Sürüm güncel mi?

    1. -Vale- diyor

      evet

  4. berkin diyor

    yeni gelen karakter var dimi

    1. -Vale- diyor

      evet

  5. ali diyor

    Abi kurulumda hepsinde ? işareti var ne yapıcam hiçbişey söylemiyo ve oyun kurulumdan indikten sonra ne kadar yer kaplayacak?

    1. -Vale- diyor

      resim eklermsin nasıl

  6. Merhaba Ben Dünyalı diyor

    abi oyunu aşırı kolaylaştırdı nasıl eski haline döncek

    1. VALE diyor

      nasıl yani.

  7. galip diyor

    link ikinin rar şifresi nedir ???

    1. VALE diyor

      şifre yok?

  8. enis diyor

    ya oyun kumandası istiyo bilgisayardan nasıl oynicaz

    1. VALE diyor

      klavyede oynanmakta

  9. Cuphead diyor

    Ben başka biyerden cuphead indirdim türkçe yamayı içine atrsam ne olur?

    1. VALE diyor

      denemeniz gerek,sürümünüz nedir

  10. Program indir fan diyor

    2 GB RAMDA ÇALIŞIR MI?

    1. VALE diyor

      en az 3 gerek

  11. Arda diyor

    Kesin türkçe demi yani direk setup o kurunca türkçe olıyur yoksa biz türkçe yamayımı kurcaz

    1. VALE diyor

      evet Türkçedir

  12. Adınız* diyor

    bakalım olacakmı

    1. VALE diyor

      sorrunsuz